vrijdag 3 juni 2011

Kaartje 'Van harte'

Heerlijk die Hemelvaartvakantie! Wij hebben al twee dagen achter de rug met luieren, spelen, naar de kermis gaan, beetje tuinieren, nog meer spelen en vooral lekker knutselen. Ilse heeft een stapel van mijn restjes scrappapier gekregen en zit sindsdien ijverig te knippen en te plakken. Gister zijn we samen wel 2 uur wezen hobbyen. Dat is echt heel lang voor onze wiebelkont! Dit is wat ik heb gemaakt. Het is bovenal een vrolijk kaartje geworden. Kon haast ook niet anders... Ik zat ondertussen te dromen over gezellige scrapavonden met m'n meiden, gezamelijke uitstapjes naar hobbybeurzen en urenlang kletsen over sketches, stempels, copics, swirls etc....

Nog een fijn weekend en bedankt weer voor het kijken!

Liefs van Petra.

4 opmerkingen:

  1. Hij is echt leuk en vrolijk. De kermis was echt een succes begrijp ik. Groetjes en droom maar lekker verder over de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, als je meiden er ook interesse voor krijgen!? Ik vind het ook zo leuk als er eentje aanschuift als ik zit te scrappen!
    Het is een prachtig vrolijk kaartje. Heerlijke kleuren!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat een mooi
    vrolijk kaartje die je heb gemaakt

    groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker vrolijk zomers kaartje, ik krijg al helemaal zin in zo'n lekkere cupcake!!

    BeantwoordenVerwijderen