maandag 23 augustus 2010

Verjaardagskaartje

Mijn vader was van het weekend jarig. Dus tijd om een mannenkaartje te maken. Zo, das even lastig zeg! Ik scrap gewoonlijk meidenfoto's, kaarten voor dames etc. Vaak voorzien van veel roze. Niets voor een man. Maar ik had zowaar papier gevonden en was lekker aan het snijden en plakken. Helaas vroeg ik Arjan om zijn mening, en tja die is altijd eerlijk. Het was te kinderachtig. Toen maar weer fanatiek aan de slag.
Met dit als resultaat:

Niet meer kinderachtig toch??? Die tekstcirkel heb ik met WordArt gemaakt. Las ergens op een blog hoe je dat moest doen. Das heel gemakkelijk! Mn pa vond alleen die 57 erin wat minder. Ik zal er voortaan wel vijf jaar van afhalen haha... Zo ik ga nu weer verder met een layout van de meiden. Heerlijk met veel roze erin!
Bedankt weer voor het lezen!

Groetjes van Petra.

2 opmerkingen:

  1. Hij is superleuk geworden Petra! En inderdaad niet kinderachtig hoor. Ik vind het ook altijd zo moeilijk, mannenkaarten. Nog gefeliciteerd met je vader! Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik geef toe als je langer naar de kaart kijk, die hier op de kast staat te pronken dan
    wend het getal 57 langzaam


    Jan

    BeantwoordenVerwijderen