dinsdag 19 oktober 2010

Even wat ouder werk...

Momenteel heb ik nog even geen nieuw werk om te laten zien. Ik ben druk bezig met mijn kerstkaartjes. Voor de oma's ben ik kaartjes aan het borduren. Erg leuk om weer eens te doen, een flinke klus, maar het wordt altijd zeer gewaardeerd! 
Verder is mijn scraptijd even beperkt. Dit vanwege een kleine meid met doorkomende kiezen, nachtmerries, flinke verkoudheid en een behoorlijke eenkennigheidsfase! Ik was van het weekend met de meiden bij mijn ouders, we bleven slapen. Zat ik om 3 uur snachts met Femke beneden, kwam mijn moeder gezellig een koppie thee zetten en bij mij zitten. Lief he!!  Haha, ondanks dat ik zelf al twee kids heb, blijf ik toch haar kleine meid!
 Maar het leek mij leuk om wat layouts en een kaartje te laten zien, die ik eerder heb gemaakt.
Als eerst een kaartje, gemaakt voor mijn schoonzusje, die supermooie jurkjes maakt voor de meiden:


En nog drie layouts. De laatste is vrij persoonlijk:


Bedankt weer voor het kijken en jullie lieve reacties!

Groetjes van Petra.

5 opmerkingen:

  1. Hey Petra, jeetje is Femke zo bezig 's nachts joh. Pff sterkte en denk maar zo, het is een periode, het gaat over! Wat ontzettend lief van je moeder dat ze bij je kwam zitten en thee ging zetten voor je midden in de nacht! Je kaartje en de layouts zijn super! Ik had de meeste al gezien, maar nogmaals, ze zijn echt goed gelukt! Liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lay-outs heb je gemaakt, prachtig zijn ze!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lay outs! succes met je kerstkaarten.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje. Zo'n naaigrage schoonzus moet je ook in ere houden! De L.O.'s vind ik erg mooi. Lief ook die foto van je dochter met papa in de hangmat...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie layouts heb je gemaakt. En het kaartje is ook erg mooi.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen