zaterdag 2 oktober 2010

Layout "Ilse @ the phone"

En toen was het alweer oktober... Wat gaat de tijd toch snel! Volgende week wordt Femke al weer 1 jaar!!
Afgelopen zaterdag was ik met Martine naar Paper & Pictures. We hebben daar wel 2,5 uur in de winkel rondgelopen. Ze hadden zoveel nieuwe spulletjes. Er bleef ook van alles aan onze vingers kleven, wat dan zomaar vanzelf in het winkelmandje viel.
Gek he... Hebben jullie daar ook last van?
Ze hadden een superleuke papierlijn met telefoontjes erop en toevallig had ik nog een foto van Ilse aan de telefoon. Daar heb ik van de week een layout mee gemaakt. De tekst in de hoek linksboven is "Niet storen! Seriously?!!" Ilse vindt het heerlijk om met oma of opa te bellen, ze kan dan zo'n serieus koppie trekken. Je mag haar ook niet storen... Als je dat durft, kan ze je een blik toewerpen, van 'Dacht je dat echt? Heb het lef niet!' Hier het resultaat:

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Een prettig weekend nog verder,

Liefs van Petra.

6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige foto van Ilse! En wat een geweldige layout! Dat papier is er gewoon voor gemaakt! Echt super. En ook de details die je verwerkt hebt zijn erg leuk! Ik vond het ook heel gezellig vorige week! Moeten we vaker doen (nou ja wel met mate, want mijn portomonnee vind het niet goed zo vaak...) Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige layout heb je gemaakt. Het papier is heel erg leuk en de foto.... een plaatje.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige foto zeg, die blik!!
    En een superleuk lootje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke lo! en een geweldige foto@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi, en dat papier past perfect bij de foto.......super

    BeantwoordenVerwijderen