zondag 8 mei 2011

Kaartje '4u'

Ik heb niet stil gezeten hoor deze week! Ik heb oa dit kaartje gemaakt, maar ik kon hem nog niet laten zien... Hij was namelijk voor Martine, een van mijn trouwste blogvolgers ;-) Gister vierde zij haar verjaardag en heeft ze hem gekregen... Dit is hem geworden:

Ik heb het Springtime papier van EchoPark gebruikt. Eigenlijk is het bestemd voor een miniboekje, maar ik kon het niet laten.... Het is zo'n gaaf papier! Ik heb weer heerlijk vierkantjes zitten snijden, terwijl Ilse (met haar tong uit haar mond van de inspanning) een kleurplaat aan het maken was voor papa. Voor moederdag... Ze was bang dat hij anders verdrietig zou zijn als ik mijn cadeautjes zou krijgen. Lief he!!!!
Bedankt weer voor het kijken en jullie lieve reacties!

Groetjes van Petra.

5 opmerkingen:

  1. Jaaa daar is ie dan op je blog! Hij is echt super goed gelukt en hij staat hier bij mij op de kast te pronken! Ik vond het supergezellig dat je erbij was gisteren! Dank je wel! Liefs, Martine

    PS. Die filmstrip op mijn layout is van Tim Holz, het heet filmstrip ribbon en het is een soort transparante strip.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje, logisch dat Martine er blij mee was. Maar was dat weer een werk al dat snijden, maar het resultaat mag gezien worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een prachtig kaartje helemaal top en ik ga je volgen ik hoop dat je wil bij mij ook?

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen