zaterdag 1 oktober 2011

Ballonnenkrans

Ik was hem al een paar keer met bloghoppen tegengekomen. Maar toen ik hem weer zag, dit keer bij Irene, was ik om ;-) !!! Want ik vind hem echt superleuk! Ik moest alleen nog eventjes een rieten krans, kopspelden en ballonnetjes kopen...
Wel 1400!!!! Blijkbaar had ik een grotere krans. Dus had ik in eerste instantie te weinig ballonnen... Waren ze toch net bij de Hema uit de schappen gehaald en lagen ze op hun (waarschijnlijk bomvolle) zolder. Na een alsjealsjeblieft-blik van mij, is een verkoper ongeveer 15 minuten bezig geweest met zoeken! En dat voor 4 zakjes van 1 euro p/st... Hij gaf mij dan ook zo'n 'de klant is koning, maar deze is behoorlijk gek'-vriendelijke glimlach. Ik heb teruggelachen, heb hem bedankt en ben snel weggegaan! Voorlopig kom ik maar eventjes niet meer langs!!!
Maar dit is hem geworden, net op tijd af voor Femke haar verjaardag volgende week:

Een fijn weekend allemaal met dit heerlijke weer! En bedankt voor het kijken!

Groetjes van Petra.

6 opmerkingen:

  1. Oooh hij is geweldig!! Ik had hem ook al bij Irene gezien. Heel gaaf!! Heeft je dochter hem al gezien of heb je hem verstopt?
    Groetjes,
    Arja
    P.S. Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, daar is hij dan! Ik heb hem "in wording" gezien en toen was hij al leuk, nu helemaal af is hij echt super! Voor wat betreft die meneer bij de Hema, lekker laten gaan joh. Jij hebt wat je wilde en ze mogen best een "beetje" moeite doen voor hun klanten hoor. Fijne verjaardag alvast voor Femke!
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt geweldig en zondag mag ik hem in het echt aanschouwen, ben benieuwd. Liefs Mieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ow wat super zeg!! briljant!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ben ik natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig hoe je dat maakt want hij is wel helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd!
    Wat voor krans heb je gebruikt? lijkt wel een grote?
    Van stro of van piepschuim?

    BeantwoordenVerwijderen