zaterdag 15 oktober 2011

Jarig!

Jeetje wat gaat de tijd toch hard!! En dan heb ik het niet alleen over het feit, dat mijn laatste blogberichtje alweer 2 weken geleden was... ;-) Mijn kleine meisje is van de week 2 jaar geworden! Ze is opeens geen baby of dreumes meer, maar een echte peuter. Eentje die behoorlijk in de nee-fase zit en al zinnen van 6 woorden maakt! Haar favoriet is: "Neeeee niet doen, dat mag niet!!!!" Van wie zou ze dat toch hebben haha....
We hebben vorige week zondag haar verjaardag gevierd. Ze vond het superleuk! Al die visite, slingers, taart en natuurlijk de cadeautjes! Een kinderwagen, grote pop, barbies met auto, boekjes etc etc en nog veel meer.
 
Van het scrappen komt het eventjes niet zo, het is hier de laatste tijd behoorlijk hectisch. Daarom ben ik wel heel blij met dit kaartje! Hij wilde steeds niet lukken, maar achteraf vind ik hem best goed geslaagd! Lekker vrolijk, al zeg ik het zelf ;-)! En met de stempel die ik met de swap gekregen had. De achtergrond van de stempel heb ik lichtblauw gemaakt, maar dat komt niet geheel over op de foto. Hij was overigens niet voor Femke:
Bedankt weer voor het kijken en jullie lieve berichtjes. Fijn weekend allemaal!
Groetjes van  Petra.

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk vrolijke foto's! Je ziet Femke helemaal stralen!! Geweldig. Je kaartje is inderdaad erg goed gelukt! Leuke stempel, leuke stans erachter, leuke kleuren, leuk papier, leuke embellies... kortom helemaal leuk!
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen