dinsdag 13 december 2011

Kerstversiering

Na een gezellig en geslaagde Sinterklaas, staat hier de kerstboom al weer ;-)  Ilse is druk bezig met de voorbereidingen voor haar kerstfeest op school en we luisteren op de radio heerlijk naar de kerstliedjes.... Nog wat kerstkaartjes schrijven en we zijn helemaal klaar voor de kerst!!!
Ik heb ook wat kerstversiering zitten maken. Als eerst 9 'kerstballen' voor in de vaas met takken. Het idee vond ik bij "Deze is ook leuk!", een blog met allemaal inspiratie er op, gevonden op andere blogs:

 
Ik heb nog een kerstster van vilt gemaakt:

En samen met Ilse heb ik sinaasappels zitten versieren met kruidnagels. Erg leuk om te doen en het ruikt ook nog lekker:

Bedankt weer voor het kijken en jullie lieve berichtjes!

Groetjes van Petra.

7 opmerkingen:

  1. Wat een werk maar wat zijn ze leuk!
    En idd ruikt het heerlijk he
    Echt kerst met kruidnagel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige kerstdingen heb je gemaakt! Die papieren ballen zijn erg leuk net als dat vilten hartje! Dat stond ook nog op mijn planning: iets van vilt maken voor in de boom maar ik ben te druk met haken;-)
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gemaakt.
    Heerlijk hè dat Ilse hobbyen ook zo leuk vindt. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kerstversieringen heb je weer gemaakt! En gezellig dat Ilse lekker met je mee doet. Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstversiering heb je gemaakt!
    Heerlijk van genieten nu he! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er superleuk uit! fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen