maandag 28 november 2011

Mijn laatste kaartje voor...

de verjaardagslijst van het SA-forum is af!! Ik ben best trots dat ik het heb volgehouden! Het is een superleuk idee en project... Maar het zijn toch meer dan 30 kaartjes die ik heb gemaakt dit jaar. Dat is best veel voor mijn doen!!!
Dit is hem geworden, met de restjes papier van mijn vorige layout. De letters zijn trouwens bruin. Dat kun je niet zo goed zien op de foto:

Ondertussen ben ik al druk bezig met wat anders... Ik ga in 2012 meedoen met het 'Project Life' van Becky Higgins. Ik volg al een tijdje Nicole's blog vanwege haar Project Life. Echt super hoe dat er uit ziet. Maar ik twijfelde of ik het wel een heel jaar zou volhouden. Op het SA-forum waren er ondertussen meiden die er ook aan beginnen en die zijn zo enthousiast!!! Dat heeft mij over de streep getrokken ;-)
Dus volgend jaar ga ik elke week twee pagina's scrappen, over wat wij in die week beleven. Over de gewone en ongewone dingen. Het zijn niet echt layouts hoor. Je gebruikt er speciale insteekhoezen voor, en schrijft de journaling op kaartjes. Anders zou het niet te doen zijn! Ik heb er echt heel veel zin in! Binnenkort zal ik mijn voorbereidingen laten zien. Maar eerst nog eventjes wat dingen afmaken...
Bedankt weer voor het kijken en jullie lieve berichtjes!

Groetjes van Petra.

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Peet,lekker vrolijk.Heb weer effe op je blog gespiekt,wat zijn je meiden alweer groot zeg.

    Groetjes en liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart heb je gemaakt.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje. Gaaf dat je mee gaat doen met Project Life!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaartje leuk geworden, wat een heerlijke zomerse kleurtjes! En leuk dat je echt project life gaat doen! Ik vind het knap hoor! Lijkt me superleuk om zo'n jaaroverzicht te hebben, maar het is mij teveel werk, hihi. Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje geworden! Die verjaardagen-kaartjes-challenge ga ik komend jaar doen. 36 kaartjes moeten er geloof ik gemaakt worden.
    Nu heb ik nog niet eerder kaartjes gemaakt... dus ben benieuwd of ik het volhoud en of de door mij gemaakte kaartjes mijn eigen kritische blik kunnen doorstaan. Denk dat het veel lift-werk gaat worden ;-)

    Goeie tip om direct na een Lo de restjes op een kaart te gebruiken. Dank!

    BeantwoordenVerwijderen