donderdag 31 maart 2011

Een verjaardagskaartje...

Ik doe nog steeds mee met de verjaardagslijst van het SA-forum. Erg leuk om te doen en om dan al die kaartjes van iedereen bij elkaar te zien. Ik ben stiekum natuurlijk ook heel benieuwd wat ik straks allemaal ga krijgen ;-)
Maar nu had ik toch even een probleempje.... Mijn inspiratie is namelijk aan de wandel! En mijn voorraad met kaartjes was op. Tja, dus ik heb maar eens een ouder kaartje 'gelift'. Het is van een sketch van Card Patterns. Vrolijk papiertje erbij, een bloemetje van kant gemaakt en klaar ben je... Eerlijk gezegd vind ik hem nog wel leuk geworden ook met al die bloemetjes! Lekker fleurig!

Bedankt weer voor het kijken en jullie berichtjes!

Groetjes van Petra.

2 opmerkingen:

  1. Hij is juist heel leuk geworden Peet! Die bloem van kant is super! En lekker roze, heerlijk!
    Liefs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook heel leuk geworden! Een echt vrolijk lentekaartje! Groetjes, Arja

    BeantwoordenVerwijderen